Het ontwerp van het logo en beeldmerk
We kozen voor een monogramlogo in combinatie met een woordmerk om een unieke en herkenbare uitstraling te creëren. Het logo bestaat uit een krachtige combinatie van geel en zwart. Geel, Joanne’s lievelingskleur, symboliseert inspiratie en doet denken aan de opkomende of ondergaande zon, passend bij de vele zonnige plekken die Joanne bezoekt tijdens haar excursies. Zwart voegt kracht toe aan het geheel, vergelijkbaar met de impact van een bokshandschoen.
Waarom koos Joanne voor QUEM?
Joanne is een ambitieuze ZZP’er die streeft naar professionaliteit en een sterk merk. Bij QUEM herkennen we deze ambitie en zien we de verschuiving in de markt van ZZP’ers naar meer professionaliteit. Een eenvoudig logo en one-pager zijn niet meer genoeg om op te vallen in de drukke markt. Joanne koos voor QUEM om een goed doordachte huisstijl en branding te ontwikkelen die haar onderscheidt. Met deze visuele identiteit hebben we Joanne geholpen een merk neer te zetten dat positiviteit en kracht uitstraalt.
Wil je op avontuur?
Joanne reist graag met je mee. Ontdek meer op haar vernieuwde website en laat je inspireren door haar verhaal en onze design expertise. Of… nodig ons uit voor een kennismaking om te kijken of wij iets voor jouw onderneming kunnen betekenen. Wij gaan de uitdaging graag aan! Wil je meer weten over onze aanpak en andere cases? Bekijk dan ook het project van Regel Romy.
© Fotografie: Door Juud